PROJECTEN

Leef En Beweeg Optimaal

Stichting LEBO

De naam LEBO is al jaren een begrip in Amsterdam Nieuw West én daarbuiten!
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) zit in ons DNA. We kijken al vanaf onze oprichting verder dan de muren van ons vastgoed. Met onze MVO-activiteiten willen we vooral Amsterdam Nieuw-West leefbaarder maken, maar inmiddels zijn we actief in heel Amsterdam. Middels sport (voetbal) de jeugd bereiken en inspireren op weg naar een betere toekomst.
Zo sponsoren we al meer dan tien jaar de Amsterdamse zaalvoetbalvereniging ASV LEBO, waarin opleiden centraal staat en de spelers van het eerste elftal als rolmodel fungeren. Met de eigen stichting organiseren we onder leiding van onze rolmodellen diverse voetbal projecten in heel Amsterdam.

Met de eigen stichting organiseren we onder leiding van onze rolmodellen diverse voetbal projecten in heel Amsterdam. Daarnaast is LEBO Vastgoed ook sponsor van een aantal andere projecten zoals bijvoorbeeld rolstoelrugby’er Revando van Doorn en de heren 1 van handbalclub US Handbal. Ook zijn we internationaal actief in Ghana, waar we kleding inzamelen voor een weeshuis en een school steunen in Obuasi, een dorpje diep in de bossen van Ghana. Dichterbij huis zijn we sponsor van het Ronald Mc Donaldhuis in het VU Mc.

Wij noemen onszelf mede door onze maatschappelijke inzet hierdoor: “De meest betrokken huisbaas van Nieuw-West”

“LEBO is een grote familie. Door sportieve activiteiten verbinden we de maatschappij en streven we ernaar iedereen te laten groeien.”