DONEER VOOR ONZE HELDEN

Iedereeen kan zijn of haar steentje bijdragen

Enorm veel mensen zitten verplicht thuis. Er is echter een groep mensen dat momenteel keihard aan het werk is voor anderen. Denk bijvoorbeeld aan ziekenhuis personeel en andere mensen in de zorg, leveranciers, politie, brandweer, handhaving, vakkenvullers en ga zo maar door. Middels deze actie willen we geld ophalen om het voor deze groepen mensen wat aangenamer te maken, ze een hart onder de riem te steken en ze middels deze actie te laten zien hoe dankbaar we zijn.
Het geld dat jij doneert, komt direct ten goede aan een van de lopende projecten. Je kan alle voorgang uiteraard volgen via onze instagram pagina en website: www.doneervooronzehelden.com

Verwenpakketten voor degene die dit verdienen

We willen jullie als donateurs meer inzicht geven waar jullie precies voor doneren. Dat is het volgende:

Verwenpakketten (inhoud met o.a. lekkere bodysprays, goede chocola, geurstokjes voor thuis, verschillende theeën een leuk bedankkaartje etc.)

Hoeveel is jullie donatie waard? Laat het duidelijk zijn dat íedere euro heel veel waard is. Om wat inzicht te krijgen in de kosten/paketten kunt je hieronder het overzicht bekijken.

Verwenpakket 1 held = €7,50
Verwenpakket 5 helden = €35
Verwenpakket 10 helden = €70
Verwenpakket heldenteam (+- 20pers) = €125
Verwenpakket heldenafdeling (+- 100pers) = €500

Doneren kan al vanaf €3!!!